fatere

ویزای کانادا

0 گؤروش
یازار:‌

مدارک لازم برای ویزای کانادا (توریستی، تحصیلی و کاری) چیست؟

امروزه با وجود مناسب بودن شرایط زندگی و کاری در کشور کانادا، بسیاری از افراد سعی در مهاجرت و اقامت در این کشور را دارند و متقاضیان زیادی در جهت اخذ ویزای کانادا (Canada Visa) در تلاش اند.

  

آردینی اوخو
شنبه 25 آبان 1398
بؤلوملر :

بازی

0 گؤروش
یازار:‌

بازی فعالیتی که با میل و اختیار و باهدف سرگرمی و تفریح و معمولاً و به‌طور هنجاری در اوقات فراغت انجام می‌شود. کارکرد بازی‌ها، تفریح و شادابی است.[۱] در تعریف علمی بازی فعالیتی مخصوص کودکان نیست. هر فعالیت اختیاری که بر اساس ایجاد لذت و خوشایندی باشد و کم یا زیاد دارای قواعد باشد، بازی محسوب می‌شود. بازی‌ها غالباً اشکال شناخته شده‌ای دارند و در فرهنگ و اقلیم هر قوم می‌توان آن را سراغ گرفت؛ بنابراین بازی‌ها دارای زمینه‌های اجتماعی، اقلیمی و خرده فرهنگی هستند. بازی‌ها عمدتاً توسط وسایلی انجام می‌شوند که بیشتر در مورد کودکان اسباب بازی نامیده می‌شود. اما می‌توان وسایل بازی (مثلاً ورزش-بازی چوگان) نیز به نوعی اسبابِ بازی است. امروزه بازی‌ها به شکل بازی‌های رایانه ای هستند.

آردینی اوخو
شنبه 11 آبان 1398
بؤلوملر :

پاسخ فعالیت های جامعه شناسی 1 ترم اول

0 گؤروش
یازار:‌

پاسخ فعالیتهای درس یک: کنش های ما

صفحه 5 گفتگو کنید:بوق زدن یک کنش است. در باره معناهای مختلف آن با یکدیگر گفتگو کنید.

*بوق‎زدن نمونه خوبی ازیک کنش انسانی است.بوق ماشین گاه به‎عنوان یک پدیده طبیعی موردمطالعه قرار می‌گیردوگاه به‎عنوان یک کنش انسانی.صدای بوق به‎عنوان یک پدیده طبیعی صوتی است که موج معینی دارد. فیزیک‎دان به دنبال شناخت طول موج آزاد وویژگی‎هایی از این قبیل است. بوق ماشین وقتی به عنوان یک کنش موردنظر قرار گیرد به ویژگی‎های طبیعی آن توجه نمی‎شود، بلکه ویژگی‎های مربوط به کنش بودن آن منظورمی‎گردد.بوق زدن به‎عنوان یک کنش همه ویژگی‎های پنج‎گانه یاد شده را داراست.

آردینی اوخو
شنبه 11 آبان 1398
بؤلوملر :

ارائه خدمات باربری در شهرک غرب

0 گؤروش
یازار:‌

باربری شهرک غرب، باربری شهرک غرب همراه مطمئن شما یکی از سریع ترین و مطمئن ترین شرکت باربری در تهران – شمال میباشد.

تنها باربری دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری در تهران با سالها تجربه و تخصص در امر باربری و بسته بندی 

 


آردینی اوخو
دوشنبه 6 آبان 1398
بؤلوملر :