دستگاه های پرس سابلیمیشن به علت سایز خوب و قیمت مناسبی که دارا هستند خیلی در دنیای اقتصادی امروز می توانند برای کسب و کار شروع پردرآمدی باشند .
در این مقاله می خواهیم این بار نحوه  چاپ روی پازل را به شما آموزش بدهیم . یکی دیگر از استفاده های دستگاه های پرس حرارتی علیرغم نکاتی که تابه حال گفته شد ، چاپ روی پازل است که همچنین به این دستگاه می توان دستگاه چاپ پازل نیز گفته می شود .
در این دستگاه ها ، چاپ حرارتی روی پازل با درجه حرارت بالا صورت می پذیرد . شما می توانید هر طرحی که در فکر خود دارید را با توجه به دستگاه چاپ روی پازل اجرا و چاپ نمایید .
کاربردهای دستگاه چاپ روی پازل چیست؟
شما می توانید با چاپ نمودن هر طرح و عکسی که می خواهید  ، پازل هایی با عکس های گوناگونی تولید کنید و شروع به فروش حرفه ای در زمینه چاپ پازل کنید و یا به شکل عمده به فروشگاه ها ، پازل های چاپ شده  خود را بفروشید .

یک فکر خوب در دنیای جدید امروز که تکنولوژی و شبکه های اجتماعی در آن جای ویژه ای رادارا هستند  این می باشد که ،  شما با طراحی یک وب سایت یا یک صفحه اجتماعی می توانید شروع به فروش آنلاین پازل های چاپی کنید .  

فقط لازم است که مشتریان ، طرح های دلخواه خود را سفارش دهند و فرمت و شکل پازل خام را انتخاب کنند و تا شما شروع به چاپ نمایید .
ساک دستی پارچه ای :
ساک دستی پارچه ای برای راحت کردن حمل نمودن وسیله های خریداری شده برای مشتری به کار برده می شود .

دیگر خوبی ها و کاربردهای ساک دستی پارچه ای میتوان استفاده از جنبه تبلیغاتی آن  نیز اشاره نمود . چاپ ساک دستی پارچه ای توسط  چاپ سیلک اسکرین صورت می پذیرد . قیمت ساک دستی پارچه ای متناسب با سایز و جنس و گراماژ ساک دستی قابل تغییر می باشد . ساک دستی ۹۰ گرمی قابلیت حمل وسیله های سنگین را دارا است و برای حمل وسیله هایی که به شکل جعبه می باشند .
و چند بعد دارند از ساک دستی به شکل کاست دار به کار برده می شود .
محصولاتی که از پارچه های سوزنی بدون بافت تولید می شوند که نتیجه آن ها ساک دستی های پارچه ای تبلیغاتی بدون بافت می باشد ، به تناسب با رقیب های خود یعنی
کیسه های دستی پلاستیکی و کاغذی بیشتر خواستار محیط زیست می باشند .
همینطور با دقت  به وضعیت فعلی اقتصاد کشور ایران ساک دستی های پارچه ای سوزنی
از نظر هزینه فردی و اجتماعی برای تبلیغات خیلی مناسب تر از دو رقیب دیگر خود

همانند ساک های دستی نایلونی و کاغذی است .
منبع : راماگیفت ramagift

دوشنبه 25 شهریور 1398
بؤلوملر :